30 sierpnia 2011

113!..karteczkowo


Na nasze dzisiejsze spotkanie przygotowałam szybką kartkę urodzinową. Karteczka to dwa w jednym – życzenia i malutki prezent w formie broszki. Broszka z założenia miała być czarna, więc by dopasować broszkę użyłam papieru GRAPHIC45 - UNCHAINED MELODY i innych dodatków w tonacji ciepłych żółci i czerwieni. Oto jak przedstawia się całość:



Docięłam papier pod bazę, pobuszowałam DISTRESSEM i ozdobiłam go wstążkami, żółtą fizeliną i kolorowymi chlapaniami farbami. Całość przeszyłam czerwoną nitką. Pomyślałam sobie, że fajnie byłoby by broszka trzymała się karteczki, więc w warstwach papieru zaszyłam mały magnesik, który przytrzymuje broszkę. Stempelek podkleiłam TAŚMĄ DWUSTRONNIE KLEJĄCĄ 2 MM, aby nadać przestrzenności. Jeszcze troszkę brokatu, kilka kryształków i GLOSSY ACCENTS i gotowe :)
Pozdrawiam serdecznie i życzę owocnego wtorku!

materiałoznawstwo:

2 komentarze:

Nowakowa pisze...

karteczka bardzo pomysłowa. czerń i żółć - świetne połączenie. a napis to stempel czy drukowany? pozdrawiam.

Ewa (it is all about scrap) pisze...

napis to drukowany 'stempel' własnej roboty :)