17 sierpnia 2011

98! ... Słodko i dziewczęco ...

Na dziś przygotowałam karteczkę z wszystkim co najbardziej lubię; są tu więc zarówno kolorowanki jak i własnoręcznie robiony kwiatek. A wszystko w słodkim, dziewczęcym stylu i delikatnych pastelowych kolorach.
Stempelek pokolorowałam tuszami distress. Dodatkowo dół spódnicy pokryłam preparatem Glossy accent i posypałam brokatem, całość pięknie się błyszczy i nadaje kreacji szczególnie eleganckiego charakteru.

 

W kilku miejscach dodałam też delikatne akcenty brokatem w płynie - dokładnie moim ulubionym kolorem "Star Dust". Jako środki kwiatków dodałam fioletowe kryształki z zestawu Papermanii.


Cukierkowe mini ćwieki idealnie skomponowały sie z papierem, dlatego użyłam ich jako wykończenia tabliczki z napisem.


Materiałoznawstwo:


3 komentarze:

vena7 pisze...

Wspaniała karteczka ..

hania739 pisze...

Śliczna:))

Rachel pisze...

faktycznie słodziuchna:)