26 września 2011

138! ... Wiosenna karteczka ...

Na przekór jesieni, chłodnym wieczorom i przeziębieniu, które mnie dopadło, zrobiłam karteczkę w radosnych kolorach z bukietem różnych kwiatuszków.


Kartkę wykonałam na podstawi mapki. Korzystanie z nich to dobry sposób na brak weny (np. przy przeziębieniu). Z mapką kartkę robi się o wiele szybciej.


W całym bukiecie tylko nieliczne kwiaty nie zostały przeze mnie zmodyfikowane :)


Płatki dużego kwiatu potuszowałam, z kwiatów wiśni wycięłam żółte środki i zastąpiłam je różowymi pręcikami. Fioletowe kwiaty, które pod nimi się znajdują to Prima Athena Flowers zabarwione mgiełką. Podobnie też zafarbowałam małe białe różyczki, które teraz mają ładny, pastelowy odcień różu. Jedynie małe różyczki z Wild Orchid Craft zostały takie, jakie były w oryginale :)


Oczywiście pod i między kwiatki wcisnęłam tiul i perełki - tak po mojemu ;) A z papieru w kolorze pastelowej zieleni wycięłam gałązki. Celowo nie doklejałam ich do końca na płasko, żeby uzyskać efekt 3D.


Do wykonania kartki użyłam m.in:


Do zobaczenia za tydzień!
Kasiula :)

2 komentarze:

JaMajka pisze...

Przepiękna kompozycja, podoba mi się otoczenie motywu głównego kwiatami :) I cudny pomysł z tiulem i perełkami, całość jest lekka i bardzo elegancka!

Ag@t@ pisze...

Śliczna :). Tęsknię za wiosną :(