29 marca 2012

270! Prawie tuzin jaj

Święta tuż, tuż, więc najwyższy czas wysyłać kartki do rodziny i przyjaciół. W związku z tym wdrożyłam produkcję kartek - jaj, zrobiłam ich aż 10.


Użyłam papierów  w wiosennych kolorach. Wszystkie jaja łączy jeden wspólny element - warstwowe kwiatki z serwetek stołowych, które wycięłam Marianne D - Wykrojnik ramka owalna i kwiatek CR1204.


Poza tym użyłam różnych listków: Marianne D - Wykrojnik budka, ptaszek, bluszcz LR0206, Marianne D - Wykrojnik liście LR0192, Marianne D - Wykrojnik elementy ozdobne LR0157, Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0151...


 ...zawijasków Marianne D - Wykrojnik ramka z zawijaskami LR0116 i bordera Marianne D - Wykrojnik border LR0201, a tu i ówdzie psiknęłam Glimmer Mistem - Olive Vine.


Fotkę dziesiątego jaja Wam daruję, bo wiele się nie różni od pozostałych ;P
Pokażę Wam za to sposób wykonania kwiatków ;)

Wycinamy z kilkunastu warstw zwykłych serwetek stołowych kwiatek za pomocą Marianne D - Wykrojnik ramka owalna i kwiatek CR1204. Bierzemy wycięty kwiatek i nacinamy płatki do środka.


 Szpikulcem robimy dziurkę w środku kwiatka, przekładamy ćwiek. Rozdzielamy płatki, aby kwiatek był puszysty. Prościutkie, ale dość efektowne. Oczywiście kwiatki można potuszować, spryskać mgiełką lub bardziej pognieść.

 


Materiały ze Scrapcafe:

Pozdrawiam serdecznie
Monia 

5 komentarzy:

Kasia pisze...

Kurka dobrze się niesie ;) Piękne karteczki i te kwiatuszki wyglądają cudnie. Chyba pomęczę jakiegoś zajączka, aby mi przyniósł taki wykrojniczek do nich :D

paauliska pisze...

piekne są

ZUzanna pisze...

śliczności :)

Wiśnia pisze...

piękności! jak zwykle!

Paseczkowa pisze...

Świetny pomysł na kwiatuszki :)
Podoba mi się :)
A jajca piekne!!!