21 kwietnia 2012

285. Album dla Dziewczynki

JagaBa zaczęła na niebiesko a ja kontynuuję na różowo.
Przygotowałam dla Was album Mój Pierwszy Roczek 
na bazie 4 kopert , w których schowałam dodatkowe karty albumu.
Różowe bazy ozdobiłam odrywanymi paskami papieru
a brzegi wytuszowałam Rangerem - Archival Ink - Coffee.
Na każdej karcie umieściłam tematyczną grafikę  którą wyciełam wykrojnikami z zestawu
część z nich przymocowałam ćwiekami Papermania - Essential Brads - Pastel.
Dodatkowo w każdej karcie schowane są dwa tagi na zapiski.
Myślę że taki album będzie miłym wspomnieniem dla każdej dziewczynki.












UŻYTE MATERIAŁY:

Nellie's Choice - Frame dies multi square stitching

Nellie's Choice - Wykrojnik koło z falbanką

Crafts-Too - Scallop Circles

Crafts-Too - Circles

 Papermania - Essential Brads - Pastel.

 Papermania - Capsule Collection - Parkstone Pink

 Ranger - Archival Ink - Coffee.

 Ranger - Ink blending tool

Sizzix - Big Shot


3 komentarze:

Unknown pisze...

Piękny albumik :)

Ewa pisze...

śliczny jest :)

Evik pisze...

Zachwycający!!!Uwielbiam Twoje prace! Wiśkowe!