12 września 2012

374! Monochromatycznie

... wybrałam jeden kolor, oczywiście na ślub.
Wiem, wiem znowu ślubnie ale chyba nie ja jedna popadłam w ten "wir":)

Na dziś przygotowałam ślubny komplet, kartkę i ręcznie zrobione, okrągłe pudełko.
Bazę kartki wycięłam ręcznie, dopiero ozdabiając ją, posłużyłam się serią wykrojników:)
Serwetka Cherry Lynn-French Pastry, Spellbinders- Fancy Tags Two, na którym wydrukowałam napis, gałązka Marianne Design  , pokryłam ją białym brokatem. Wszystko podkleiłam kosteczkami 3D


Ostatnio zawładnęły mną filcowe kwiatki, te wycięłam wykrojnikiem Joy Crafts, a środki wypełniłam półperełkami Kars.




Pudełko ozdobiłam podobnymi elementami, pod serwetkę French Pastry dołożyłam tylko koło z falbanką Spellbinders- Classic Scalloped 



MATERIAŁY ZE SCRAPCAFE:
3D- kosteczki
Joy Crafts - kwiatki
półperełki Kars

Miłego dnia!
Pozdrawiam!





2 komentarze:

Karmeleiro pisze...

przepięknie w tej bieli, cudownie wygląda ta kartka.

karola pisze...

Przepiękna praca