21 marca 2013

462! Wesołego Alleluja!

Oj, ciężko było mi w tym roku zebrać się do wielkanocnych kartek... Dawno nie robiłam kartek i chyba wyszłam z wprawy... Dlatego opracowałam jeden schemat i tego się trzymałam :) Nie sprawia mi jednak przyjemności robienie takich samych egzemplarzy, więc każda jest mimo wszystko inna :)


Dla ocieplenia kolorów wykorzystałam tusze Distress Ink  - Tea dye i Scattered straw. Oczywiście przydały się różnego rodzaju wykrojnikowe listki :) Natomiast kwiatuszki postanowiłam już zrobić sama :)
Zapraszam do obejrzenia zdjęć, aczkolwiek ostrzegam - sporo ich! :)





MATERIAŁOZNAWSTWO:
Ranger - Distress Ink pad - Tea dye
Ranger - Distress Ink pad - Scattered straw
Ranger - Distress Ink pad - Walnut stain
Marianne D - Wykrojnik listki
Marianne D - Wykrojnik liście
Kosteczki dystansujące samoprzylepne 3mm
Spellbinders - Rose Creations
Wykrojnik - Rose Leaf 

Pozdrawiam serdecznie!

4 komentarze:

vena7 pisze...

Jak tak wygląda wyjście z wprawy -to pragnę być w takiej formie jak Ty ..Cudne -wszystkie..

franki.ok pisze...

Fantastyczna inspirująca kolorystyka ! Jestem zauroczona

Kowi pisze...

myslę podobnie jak @vena7..bardzoo ładne:))

Matilde pisze...

Dziękuję, Babeczki :*