01 listopada 2013

562! A do zespołu dołączy...

Tak, tak - przyszła wreszcie pora na przedstawienie dwóch nowych osóbek, które przez najbliższe pół roku będą Was inspirowały swoimi pracami :)

Przede wszystkim dziękuję bardzo za tak liczne zgłoszenia. Ogromnie trudno było wybrać tylko dwie osoby, debatom nie było końca, dlatego wszystko tak długo trwało. Dostaliśmy tyle aplikacji od osób tworzących piękne prace, a ja chętnie bym pod swoje skrzydełka przygarnęła wszystkich, jednak niestety tak się nie da.
Jednak za wszystkie zgłoszenia ogromnie dziękuję i zapraszam ponownie za pół roku :)

Tymczasem zapraszam do poznania i poczytania co mówią o sobie nasze dwie nowe członkinie :)

"Na imię mam Monika, w sieci funkcjonuję jako Mapowska. Odkąd pamiętam, zawsze ciągnęło mnie do różnych prac manualnych. Scrapbookingiem po raz pierwszy zainteresowałam się 7 lat temu podczas przygotowań do własnego ślubu, kiedy wykonałam zaproszenia  księgę weselną i 3 małe albumy. Potem przerzuciłam się na haft krzyżykowy, ale mniej więcej 2,5 roku temu papieromania opanowała mnie już na dobre ;) Jest to świetna odskocznia od pracy biurowej i znakomity relaks, któremu poświęcam każdą wolna chwilę. Prace, które wykonuję to przede wszystkim kartki okolicznościowe, zdarzają się też przepiśniki, pudełka oraz inne formy. Staram się ciągle rozwijać i tworzyć prace, którymi wcześniej się nie zajmowałam. Próbuje sił w różnych stylach i technikach, najczęściej jednak pozostaję w klimatach kolorowych i optymistycznych :) Bardzo lubie pracować z wycinankami, a także stemplami do kolorowania i markerami.
Ciesze się z przyjęcia mnie do grona DT Scrapcafe. Mam nadzieję, że będziemy się wspólnie inspirować, a przy tym dobrze bawić."


Mapowska


"Ewa Jarlińska - w świecie scrapowym Evik. Kartkologią zajmuję się od przeszło 4 lat. Wciągało mnie powolutku z racji tego, iż pod swoimi skrzydłami miałam malusiego synka Adasia, któremu poświęcałam każdą godzinę swojego życia. Ale gdy moje dziecię rosło - rosła też w siłę chęć posiadania różnorodności scrapowych, przydasi małych i dużych. Mogę śmiało powiedzieć, że zgromadziłam prawie wszystko to co sprawia, że czuję się pewnie w moim kreatywnym świecie. Wiem, że mogę wycisnąć z papieru wszystko, nie są obce mi narzędzia plastyczne bo od dziecka rysowałam, malowałam i tworzyłam. Z zawodu jestem architektem krajobrazu, świat więc nieustannie dostarcza mi inspiracji. Świat i ludzie :)
Nie brakuje mi odwagi by próbować nieznanego, dlatego z ogromną przyjemnością dołączam do zespołu. Mam nadzieję, że projektując dla ScrapCafe choć odrobinę zainspiruję Was!!!"




Evik

Zapraszam, już jutro na blogu nowe wyzwanie i pierwsze inspiracje dziewczyn :)
Pozdrawiam cieplutko
mag

4 komentarze:

kachna pisze...

gratulacje, niecierpliwie czekam na Wasze inspiracje

mośtynka pisze...

GRATULUJE NOWYM PROJEKTANTKOM
z niecierpliwoscią czekam na inspiracje :)

wiola_c pisze...

Gratuluję dziewczyny. :)
Wiem, że będziecie nas pięknie inspirować. :))))

Klaudia/Kszp pisze...

Serdecznie gratuluję :)