22 grudnia 2013

600! Kalenarium Rodzinne

Witam serdecznie w 600 poście na blogu ScrapCafe! :)

Niebawem Święta, a zaraz potem przełom roku. Wiele osób zaopatruje się w nowe kalendarze.
Postanowiłam i ja sprezentować kalendarz mojej Teściowej, która lubi pamiętać o różnych rocznicach i świętach rodzinnych. Nie jest to jednak zwykły terminarz, a zawsze aktualne kalendarium ścienne.

Na tekturowej planszy umieściłam 12 karteczek z miesiącami.



Za każdą karteczkę miesięczną, na której można oznaczać kółeczkiem, czy kwadracikiem konkretne dni, zatknęłam tag do zapisywania rodzinnych wydarzeń, urodzin, imienin, itp.




I widok na kompletne kalendarium:



Materiały ze sklepu ScapCafe:

UHK Gallery - My Dear Watson - Niewinna/innocent   UHK Gallery - My Dear Watson - Motyw/motive   Galeria Papieru - Kapuśniaczek 02
Tsukineko - Memento - Czarny   Ranger - Ink blending tool (IBT23616)   Półperełki samoprzylepne 3 i 5mm - kremowe
Papermania - Mini glazed brads - Primary   NA ZAMÓWIENIE - SPELLBINDERS - Shapeabilities - Fancy Tags Two    Kosteczki dystansujące samoprzylepne 1mm


9 komentarzy:

vairatka pisze...

Świetny pomysł!!!!! jestem pod wrażeniem :) I kolory super :)

lucy z mazur pisze...

Fantastyczny i pomysł i wykonanie

IWA pisze...

Rewelacyjny pomysł! Kalendarz jest zachwycający!

mosia pisze...

rewelacyjne!

Unknown pisze...

Ależ cudo!!! :) Rewelacyjny!

Aluna pisze...

Piękny! Teściowa musiała być zachwycona - pomysł super (można zgapić?), no i te kolory - miodzio !!!

mapowska pisze...

Dziekuje :-) Mozna zgapic.

el pisze...

genialny pomysł , podziwiam też wykonanie

el pisze...

genialny pomysł , podziwiam też wykonanie